14.2.05

eu sou poeta e n�o aprendi a amar

quen sabe cassia. igual s� desprezamos o d�­a dos namorados porque o inventou o corteingl�s para vender cremas. e xa non recordamos que houbo tempos nos que sabiamos amar coma ningu�n e o abrazo era a nosa moeda. mesmo pasabamos a noite enteira sen durmir, por rematar de confeccionar unha postali?a chea de coraz�ns cursis e poemas dos que admirabamos.
daquela todos os d�as eran unha festa de bicos.
e no inverno as tardes eran m�is longas que agora, m�is douradas.
como se fosemos m�is felices.

a�­nda que eu non vou dicir aqu� que fose certo.porque creo que a memoria �
moi soberbia. e que m�is se acorda do que mellor nos conv�n. e ad�rnao con todo tipo de invenci�ns.para que poidamos sorrir coma pequenos.

pero amar � ben fermoso. e ter a quen � mellor.
recib�­n un fermoso regalo (mill�ns de estrelas)

ser poeta... est� ben. � divertido.
un pode imaxinar o que queira.mesmo o amor.


berlin

8 comentarios:

diablito dijo...

ola, pequena, só poño esto para contribuir a encher o teu blog, un bico grande, sorrí.

d.

Cesare dijo...

así que vostede por aquí, vaia vaia...

Cesare dijo...

Ah, e vostede, diablito, que saiba que me debe unhas balas, ;)

diablito dijo...

arrea, pois é certo, mandochas mañá.

bicos!!

d.

SOL dijo...

Pois xa me dirás onde e cando podo facerme cun Berlin...na miña casa ten que haber un.

Por certo, noraboa tamén o deseñador da portada...mesmo és tí co teu globo, paseando polos teus pensamentos. Bicos.

SOL dijo...

Vou ser pesada...Disfruto moito con esta lectura, encántame, pero quero que a miña filla disfrute tanto ou máis, lendo na nosa língua...¿Recordas cando de pequena te quedabas durmida co libro riba das gafas e a luz prendida?...Gústanme os teus contos para nenos, ¿por qué non escribes máis?...Gústame a ovellina Engracia, sei que este non é lugar para ela pero na biblioteca municipal a que vai Nerea non hai persoaxe tan encandilador!! Hai moitas cousas que os nenos poden aprender dela noutra das súas historias, ou só lles sirvan para rir ou cantar, ou comer ou DORMIR, ou falar...
A ver oh...!!

diablito dijo...

gracias sol, fas honor o teu nome.

bicos grandes.

o deseñador.

d.

mariademallou dijo...

aínda sigo quedando durmida coas gafas enriba doslibros, por isoas teño sempre torcidas... a min tamén me gusta escribir para nenos, alégrome de que nerea lle guste engracia,prometo que haberá algún máis.
bicos!