2.3.05

despois,esta noite

un dia demasiado longo,moitas cousas para hai que botalos,menos para berlin e un ordenador que non ten acentos. pero moita xente que respondeu aos mil correos que madei e as duascentas chamadas que fixen pedindo favores... agora feita po...non podo nin tentar linquear nada.
maña pola tarde non sei se a presentacion sera aburrida ou non,pero agardo ver os meus colegas e tomar unha caña con eles.
grasias a todos os que me axudastedes en tanto.

pequeno berlin, so esta noite entre os nosos beizos

9 comentarios:

diablito dijo...

bicos e sorisos, parabens unha vez máis, segue tecleando maxia, regalando beleza.

smuacks!!!

d.

INES dijo...

ola, que ven vexo que che vai eh? non sabes o moito que me alegro, ahora xa podo ir ferdando de ter unha colega que sale nos xornais. bueno, antes de nada son I.A.P.
Complicado non?? jajaja

mariademallou dijo...

un bico enorme guapa, que ganas teño de verche!!!

Ehus Mahot dijo...

Visita-nos (que nos conheces)em www.autoclismototal.blogspot.com.
Parabéns por esse berlin. Que ganhas lhe temos...!

No calor da casa

Maria Lado apresenta hoje berlim. Sentimos bem nom poder estar lá. As obrigas...
Enviamos desde este humilde blog de operários os nossos parabéns. E um pequeno poema, de 1995, 4 de Dezembro. Vai por ti, Maria!


Deixamos esvarar as vidas entre desejos impossíveis
e perseguimos sem rendiçom imagens alheias
que nunca conhecemos
Passam pessoas e mais pessoas
e somos nós
imóveis
quem miramos todo desde longe sem pertencer a nada
No vazio
ilhados
sonhamos com novos sonhos

TomTraubert dijo...

Cada día me gustas más, como Berlín o María. Más como más te guste. Y como no tengo ganas de mentir aunque no me importa hacerlo, decirte que eres magnifique et guapísima. Besos

TomTraubert dijo...

Cada día me gustas más, como Berlín o María. Más como más te guste. Y como no tengo ganas de mentir aunque no me importa hacerlo, decirte que eres magnifique et guapísima. Besos

TomTraubert dijo...

Cada día me gustas más, como Berlín o María. Más como más te guste. Y como no tengo ganas de mentir aunque no me importa hacerlo, decirte que eres magnifique et guapísima. Besos

TomTraubert dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

That's a great story. Waiting for more. Internet service providers websites Fat indian pussy sex teen through bikini 2007 lexus ls460 release date Jenna jameson poledancing airline tickets Pal computer surveillance system v1.0 hp deskjet 350 cartridge london