13.5.05

pos de poeta

non ter carné obrígame a durmir en alleo e pouco nesta semana frenética. gracias que os días chegan a venres e podo pasar pola casa para algo máis que coller unha muda. botáballe unha plaga a rosalía de castro por ter inventado o día das letras galleghas se fose culpa dela que as tales letras, cal aurora boreal, só sexan visibles unha semana no ano.
aínda así, eu perdóolle o mal que me fai polo ben que me sabe -e recitar sábeme máis que as patacas frixidas- e porque dei con boa xente, que fixo que estes días fosen auga de maio para o meu ánimo, botado a perder polos quilómetros.
só me amolou que hoxe hermanos ferrín e eu non nos puxéramos de acordo para chegar a tempo onda o poeta das laranxas. unha e mil lle debo pola miña falta.

5 comentarios:

From Hell dijo...

sorte a tua... supoño

adan dijo...

hola maria lado q tal

Anónimo dijo...

pasa maria nos vemos

Anónimo dijo...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
»

Anónimo dijo...

Very nice site! film editing classes