27.7.05

patrocinada por nicetrip

eu tiña a certeza de que a poesía non daba para pagar facturas, pensamento que manteño especialmente despois das últimas experiencias, pero nestes días de patria, antón- un tipo estupendo que rexenta un negocio moi divertido- ofreceuse a me patrocinar os recitais a cambio desta camisola que me senta tan ben.
e como agora me debo ao meu patrocinio e son unha chavala nicetrip, comezo xa a facerlles propaganda e recoméndovos que os visitedes en curros enriquez 29, na cidade herculina

10 comentarios:

chavesimpossiveis dijo...

por que berlim?


(incendias a cidade sem sabe-lo)

osondaxordeira dijo...

juapa, acórdate de sacar a camisola de cando en vez para darlle unha auga. estás bonita.bicos moitos.

mariademallou dijo...

berlín porque é nome precioso para amar alguén cun ollo de cada cor. só por iso, por fermoso e sonoro.

sobre o da camisola..hehe;)..hoxe xa a botei a lavar que xa eran dous días de publisidade suada. bico ghuapa, verémonos alghún día cando ambas regresemos.pero se me visitas por aquí prometo ter café feito. bicos inmensos

alberte momán dijo...

fermosa, certamente.

nicetrip dijo...

joder, meri-a-side, eres o máis grande. moitísimas gracísimas de corazón (de gominola)
BKOS
antón

mariademallou dijo...

ti si que eres o máis ghrande!!! cando volva pola coruña botamos outra pachangha no campo de enfrente do juan... bicoghrande

Bolas dijo...

Tas boa ti, mmm!

acedre dijo...

Boa camisate e boa "modela", si, senhora.
Saudos e vou procurar beber mais leite.

mariademallou dijo...

gracias polo de boa e polo de modelo... ;)

Anónimo dijo...

best regards, nice info film editing schools