15.12.05

ir a clase para isto...

falar de rayuela, ver existenz, bloguear -isto é, facer o vago de blo en blo-, copiar patchwork girl de shelley jackson para o meu pc, visitar a páxina de underash.net, ir a agongame.com, botarlle un ollo ao dicionario jázaro , facer propaganda do home inédito e preparar unha partida de rol para a clase seguinte.
de deberes xogar ao GTA todo o nadal e contalo cando volva a clase...

éche así a ciberliteratura. unha clase de friquis.

pois si, para isto si que mola ir ;)

19 comentarios:

nenodanorita dijo...

Alusino, e hai asignaturas destas cousas...
Teño que disirlle a meu tiu Ramón que se vaia preparando para impartir unha que se chame: "Faser sestos ó lado da cosiña de ferro" ou outra que sexa: "Rosar as leiras que van a monte", se houbera matriculados nestas de paso acabábamos co lume. ;-)

diablito dijo...

desde cuando juegas tú al GTA??

d.

mariademallou dijo...

xóghate xoghate, neno da norita, que en menos de nada ves a teu tio ramón de profesor titular de setería . cousas máis inútiles aprendín eu na escola.


sr. diablito, ao gta mandoume a profe xoghar!!!teño que facer un traballo sobre el e teño que xoghalo en nadal!;)

torredebabel dijo...

teño medo de que os meus alumnos pensen iso mesmo despois de cada clase... Polo menos, non xogo ao GTA nin sei qué cousa é que da brisca non paso. Apertas!!

mariademallou dijo...

escoiten, a clase está xenial. aprendemos muito e curramos con gusto e ao tempo pasámolo moi ben. ensinar non ten que ver co letargo dos alumnos e a literatura hai muita no mundo e non toda está nos libros. non fasemos todas esas cousas por faser, teñen a súa rasón de ser no obxectivo do curso. eu salgo encantada das clases, nunca miro o reloxo!
un día cóntovolo polo miúdo ;)

TXARI dijo...

tendo uma computadora em diante nom creio que lhe fajades muito caso ao profesor/a, como um livro uma boa lus e a calor humana nada hâ milhor (polo menos de día...)

Marinha de Allegue dijo...

:)

eue dijo...

Eu xoguei o ano pasado ao GTA para o mesmo seminario. Se queres pásoche apuntamentos ;-)

felipín dijo...

e lojo non hai uns seminarios sobre tigre-literatura (ou escritos nos retretes),spot-writer (ou a narrtiva da publicidade e o embalaxe),necro-verbas (ou textos sobor necroloxicas) e incluso code-words (ou a estética e prosa do código fonte e a sua documentación). Perdóame maría pero a min esto da "ciberliteratura" e algo que me supera.

Unha aperta.

PD.- (e unha opinión persoal) o GTA non é un xogo, é unha peli de animación pseudo-interactiva, un xogo é o tetris.

satine dijo...

Eu tamén teño xogado o gta, bastante divertido, coñezo alguén que superaría o exame con sobresaliente. :-)

estibaliz... dijo...

jo, maría, que coisas fas

e cuqui máis solo que la una, como se o vise!

estibaliz... dijo...

farfullando:
grrr gta?...cousa gta?
mmmm bububu

Olves dijo...

¡Qué suerte! Cuando yo hice filología no había nada de eso (si acaso alguna cuatrimestral sobre subliteraturas, pero decepcionante).

Saúdos

From Hell dijo...

Son o puto xefe do GTA... ti vente polo inferno que che fago unha experta no GTA en menos que pegamos un tiro ó aire.

Saúde

mariademallou dijo...

iso espero sr. hank!!! que ben o imos pasar;))

ROI dijo...

Moi boas e un bico para a Atlántica. Carallo coas clases de agora,creo que fun a Universidade máis aburrida do mundo,por iso non xogo o GTA!

Lúa Neghra dijo...

Eu lera o Diccionario Jázaro. Se quere tamén lle paso apuntamentos... Non sabe vostede que elección máis acertada foi para min matricularme nese seminario. Coñécese xente interesante...;)

mariademallou dijo...

si, eu tamén me alegro lúa neghra, a verdade é que somos unha clase moi interesante. en canto aos apuntamentos...si, é posible que llos pida;)

Anónimo dijo...

interesante blog,as miñas congratulacións,saúdos veciña.pepe.