13.1.06

pavel azul

pavel, de gemaypavel, coa súa guitarra sobre a parede azul. agora non o recordo pero digamos que sorrí porque así, coa explosión dos nenos cando celebran, é como eu o coñecín. que foi hai tres días e parece que hai trescentos anos que compartimos acordes e versos.
o cartel anuncia o concerto desta noite no avelasvir. o de onte, no pequeno salón do vagamundos foi unha velada familiar e xenial. pavel ademáis de gran artista sabe entenderse coa xente e disfrutar da música. recoméndollo. ás once xa estamos alí

7 comentarios:

Pico Xeado dijo...

eh!!!! como é que están en Santiago? porque?cando? como? e sobre todo porque eu non tiña nin idea???? no Vagamundos e no Avelasvir ademáis!!!! vivir para ver!

O demo me leve!!!!!

ifrit dijo...

Eu tamén quero máis datos, inda que creo que chego tarde :(

Nygard dijo...

Escoiteina o outro día. Ten vostede unha voz ben bonita.

mariademallou dijo...

foron uns concenrtos ben chulos. a pavel e gema recordaranos os máis trintañeros do concerto de solidaridade cos estudantes que estaban aloxados no burgo cando o botaron a baixo.
gracias polo da voz. john players ten parte no asunto;)

ifrit dijo...

A próxima vez avisa con tempo ;)

mariademallou dijo...

seino...pero fago o que podo con esta casa e o lote de actividades que me sacan de durmir....un desatriño...en fin...

Anónimo dijo...

Very cool design! Useful information. Go on! Cock xxx movies huge boobed milf infiniti j30 http://www.bingoplaywhere.info/Home-decor-sewing-pattern.html Australan models