20.9.06

aghardando o temporal

esto, sin mar non ché o mesmo ...

14 comentarios:

Nygard dijo...

Ben certo... sen mar ou sen espazos abertos para oir batelo vento.

Máis unha desavantaxe da cidade.

From Hell dijo...

Pregúntalle a tua nai qué tal o pasou esta noite??

TXARI dijo...

sem mar, ou cun mar tan manso que non conheçe o que é bravura, nom che é o mesmo...ai atalámmmticooo cando me rugirás ao ouvidoo de novo?

mariademallou dijo...

a miña nai saiulle voiando o teito do edifisio...flipante...

A Doinel dijo...

Sin mar no hay sardinas ni Moby Dicks... y nada es como debiera ser, pero en la Capital galaica, a las seis de la morning me despertó el Gordon (sin Flash y sin hielo ni tónica) con su puto -a la par que estremecedor y guapo- zoar.
Un beso

Marinha de Allegue dijo...

Caramba,parece que o temporal fixo das súas...

Unha aperta.
;)

Anónimo dijo...

acabo de ver o videopoema. gustoume unha barbaridade ma... é precioso. moitos bicos. vémonos xa.
lu.

Anónimo dijo...

BORJA:SEICA VOOU O TEITO DO INSTITUTU DE CEE.....TAMEN PODIA LEVAR O VENTO A MAIS DUN PROFESOR...ACORDOME DO HORTENSIA,ESO SI QUE FOI UN BATIKAR DE COUSIÑAS....SEMPRE DIXEN QUE OS TEMPORAIS HAI QUE VELOS NOS CABOS DE PE EN PELOTAS E SE UN PODE EMPALMADO PRA CORTALO VENTO......

mariademallou dijo...

borja, para o próximo volve e vamos a velo a fisterra. iso si, eu en bólas non me poño, que despois enfermo

sara jess dijo...

sen refunfuñar nunca son eu.
pero sempre che direi todo o que penso
sen veos
porque eu son así
rabuda e complicada
pero tamén atenta coa xente que
aprecio
coma ti
que acariñas os peluches coma se foras
inda unha cativa
e me das vida.

vémonos o seis en vigo, si.
;)

pipi das meias altas dijo...

Gustou-me moito o video poema, que chulo! Canto boto de menos a cuqui!(e a rapaza que vive con ele tamén!). Este finde passado atopeime con un dos tios da Psicofonica de Conxo e quedeime coa mais grande morriña do mundo, ademais logo despois un colega de Ricardo dirixiase a Santiago e estava a puntos de irme con ele...cousas da vida!
Asi que me quedo con as ganas e esperando que non che colla o vento!
biquiños

mariademallou dijo...

sr. pipi das medias altas, en breve dareille unha sorpresa pasando pola república, vaia preparando unha cama. bicos!

pipi das meias altas dijo...

oie a ver se vens, que isto de tanto prometer, o sofá está gañando polillas e se resinte moitissimo!
Anda xa que te levo a unha classe de conducion que te cagas! Aconsellote vivamente o final de semana que é a mellor época para vaquear e passear polo barrio ata o bar das cañas!
bicos jrandes

mariademallou dijo...

bicos ghrandes pipi! non ameazo en van pero a ver como me organiso!ánimo co coche!!!