29.10.06

un gato simple







henri, ás veces dubido se eres un filósofo ou un gato simple.

10 comentarios:

barbanzón dijo...

Henri está máis ancho que un oito.
Eu teño dous gatos femias que tamén reflexionan profundamente.
Son maxestuosas, sen caer nunca no defecto aristocrático.
Eu tamén dudo sobre a natureza dos seus pensamentos, e nese momento síntome pequeno. Asáltame a dúbida sobre a vacuidade, que pode ser, me teña asaltado.
Nese momento collo o gato e ofrézolle todo o cariño que levo dentro, responde amigablemente e con sincera ledicia felina.
Póñome a altura dos meus gatos e sei que non estou deshumanizado de todo.
Aí sí, eu como Henri quedo ancho como un oito, tamén.
Éche unha cousa sinxela que enche máis que cincuenta tratados de filosofia.
Creo eu claro.

Marinha de Allegue dijo...

Que lindo é!!!.

Unha aperta para ti e un Miauuuu para Henri.
;)

mariademallou dijo...

cando senta sobre a tele a mirarnos coma se fosemos unha película, creo firmemente que henri é un filósofo ;)
hai que aclarar que henri non vive comigo, senón co sr. hank e a súa adorable compañeira.

mariademallou dijo...

cando senta sobre a tele a mirarnos coma se fosemos unha película, creo firmemente que henri é un filósofo ;)
hai que aclarar que henri non vive comigo, senón co sr. hank e a súa adorable compañeira.

bandini dijo...

yo creo que es un gato transfigurándose a ciudadano perplejo y cariacontecido. lo qué no logro comprender es porqué...

mariademallou dijo...

polo do cambio climático, creo.

Laurindinha dijo...

Vén a ser o mesmo... ;)

estibaliz... dijo...

Cando un gato nos mira como se fosemos unha película... é, sen dúbida, un gato simple.

Os filósofos, polo xeral, andan refregando contra o pico dalgunha almofada prestándonos atención 0.

Qué envexa de gato simple!

pipi das meias altas dijo...

sempre nos quedará septiembre!

roi dijo...

Se queres unha opinión de veterinario,creo que o gato aburriuse de mirar á tele e pensa que é mais entretido mirarvos a vós.
Ou,claro,ponse nun lugar que lle da calor,pero esta é unha opción moi "fría" e científica para un bló de poesía.