23.2.07

nisto andamos



e por iso non atendemos ata o luns.
;)

8 comentarios:

pipi das meias altas dijo...

Ti sempre con boas ideias!Si queres fagolles unha xira por aqui, seria xenial. Cando vexas isto non te olvides de darlle moitos bicos a Estevo e a David que os boto moito de menos.E para ti xa sabes cantos bicos che deixo. En cando poidas dime se lle botaste a mirada ó mail que che enviei, a ver si che gustou. de passo dime se ainda tens ode muiño ou non que che envio o resto. Bicos enormes e boa sorte!

DESORDE dijo...

cajonacona q ben o ides pasar.
grrrrrrrrrrrrr

besbellinha dijo...

eu estou entre que vou e non vou, ains que dilemas!

Ra dijo...

Tuve noticias por Antía.
Que vaya muy bien y que disfruteis mucho!

Anónimo dijo...

mataría por poder estar, sobre todo polos creus que os dous xuntos debe dar para mooooito, gozao!!!

Sugar Kane dijo...

A ver se podo ir... ali nos veremos se é o caso :) Sorte!

gustavo harvey dijo...

ai minha pequena concelheira prevaricadora de emoçons! eu vou ser um dos ausentes mas nom por falta de ánimo se nom por falta de orçamentos, teremos que começar a pressionar à administraçom central à procura de maiores investimentos pra as actividades culturais do ano, sem outro particular... fique você no fundo do meu coraçom!

p.s. já estou fazendo investigaçons en el correo gallego sobre certo documento desclasificado.... hahahaha, First we take Manhattan then... I read Berlin!! (cantava o Leonard Cohen).

Alejandra y Elena dijo...

¡Quién estuviera allí! ¡Qué envidia!

Estamos las dos junticas y hemos querido visitar tu patio del recreo... Muchos besos.