19.2.07

sck




na miña onda de nunca chegar en tempo cheguei tamén tarde a supercablekis, grupo xa de culto segundo o señor harvey, que foron reseñados na mondosonoro no ano06 antes de pasaren a mellor vida. o caso é que cando os coñecín, xa de corpo presente, mediando o encontro as ondas do e-music, quedei en shock. lamentei non poder asistir xa a ningún concerto, nos que facían bailar melenudos a ritmo de base electrónica. e todo así, cun portátil, unha guitarra e muito berro alieníxena. pero para consolo, a virtude da rede regaloulles unha segunda vida máis alá da terrestre. e tamén unha maqueta que aínda anda polo mundo cal grial.
os fieis xa sucumbimos ao after effect.
e vimos a luz... don llu nou?
;)

8 comentarios:

besbellinha dijo...

Eu son fan, encánta(n)me "it´s very hard to fuck you" pedazo letras.

mariademallou dijo...

hehe... pois tes que ver a harvey cantando todo entreghado...
;)

Sak dijo...

O de chegar tarde ás cousas é un mal endémico, non te amoles.

A min tamén me tería gustado velos en directo :(

TXARI dijo...

nom se pode andara todo, sejuro que na vess de ir a escuitalos aljo muio bo também fijesches....tes compi jâ de piso?

TXARI dijo...

nom se pode andara todo, sejuro que na vess de ir a escuitalos aljo muio bo também fijesches....tes compi jâ de piso?

mariademallou dijo...

boas txari, si si que teño compi de piso, por fin ;) un tipo normal ! costounos atopalo eh!

gustavo harvey dijo...

Vaia ho, ia apresentar minha candidatura ao piso mas tendo gostos musicais tam duvidosos... nom sei eu, penso que fixem bem em nom acodir à convocatoria... por certo concelheira de festas que meu departamento anda a trabalhar nos seus assuntos por abandono das suas funcions.... comissom de investigaçom JÁ!

mariademallou dijo...

iso, comisión de investigación xa!