16.4.07

aniversar en sur dous: ponteareas


aínda en venres ponteareas recíbenos con kikoneves en taberna. preparadas para caer na noite local, que se mita bastante á noite de calquera outro lugar neboento, agardamos a chegada do nenouruga e rocío, que nos acollen cun sorriso sincero capaz de sandar todos os males do mundo. e así de súpeto o aniversario chegou, sen avisar, coa primeira felicitación dende roma (esmuack!) abríndolle paso ao tono de nokia que non parou ata ben pasado o día e a romería. a todos os que me escribístedes, mil gracias ;)
os versos de kiko lévanos de garito en garito. a penas hai luz e lemos pola rúa. coñezo o salón parroquial e algún outro sitio de nome xa difuso e o pantalón éncheseme de serpentinas. entón sara cóntalle a todo o mundo que é porque me caso en domingo, cousa que eu, evidentemente, afirmo ;) e así alongamos a noite ata o sofá e as conversas que abren a mañán. sara e eu metémonos na cama entre risas e canarios que cantan o almorzo dos seus carceleiros e espertamos tarde, felices e agradecidas.
en sábado de república, para maior regalo, saímos a xantar á beira do río. levo o disco dos oruga no bolso escrito da súa man ( regalazo!) mentres imos de excursión e tomamos café nas terrazas improvisadas. alí preséntanme ao sensato entre os sensatos, sempre coa súa libreta baixo o brazo, agardando polos versos que veñan. dime: a esquizofrenia é bonita, pero ás veces váiseche a cabeza. encántame. creo firmemente no que di. é un xenio.
alongamos a despedida porque é un gustazo de día, pero pouco antes da tarde caer entramos no forito. o sorriso grande que teño non hai quen mo saque.
e aínda medrar. porque antes de seguir andando decidimos parar en vigo a visitar á parella igmig. agardan por nós en bouzas.
era a primeira vez que eu ía a aquel lugar, que só coñecía pola canción dos enemigos.

mentres cruzamos pola autopista teño a sensación de que empeza o día da marmota. pensaba dicirlle a sara: non chegamos á coruña esta noite, iso estouno vendo eu...
pero calei ;)

No hay comentarios: