16.4.07

aniversar en sur un : redondela

días sen apuros e sol morno lambendo os brazos ata chegar á punta dos dedos e eu aparco o meu forito á entrada da biblioteca de redondela. acompáñame sarajess en venres. así comeza o regalo de aniversario que o mundo me fixo ;)

esa tarde recito para o clube de lectura que cada semana xunta aos nenos de redondela. leo casa porque había tempo que non o facía e parte de berlín. fago cousas que nunca fago, como explicar a orixe dos poemas. despois xogamos. para que vexan que todo é susceptible de ser poesía facemos varios cadáveres e eles saen a ler o resultado. botan unhas risas mentres eu recorto versos dunha improvisada antoloxía das letras patrias. regalo un verso a cada asistente e facemos un poema entre todos, tentando darlle sentido aos versos que temos nas man. o resultado é impresionante e todos berramos a coro o inicio do poema:

apenas digo nada
apenas digo nada
apenas digo nada
e coma un río interno me asolaga,
enviándome unha húmida mensaxe.

pero non hai ninguén para escoitarme.

mariñeiros de amberes
reclamo a liberdade pra o meu pobo!

e ninguén os mandou nin os acode.

lingua proletaria do meu pobo,
quixera bañar
a luz clara e vibrante da miña xuventude
por diante do lugar no que eu repouse
para abranguer a vergonza do mundo.

tras dun amor, outro amor
como deter, decide, esta delicia?
prohíbese por orde da alcaldía
algunha palabra.

entón era o silencio o meu mellor amigo
e horizonte, mal porteiro.

cuspídeme enriba cando pasedes.

nos crepúsculos de anís,
sombra.

despedímonos en sorriso. sarajess e eu saímos cara ponteareas. a noite xa cae na estrada e damos varias voltas escoitando o regalo de mig. faltan poucas horas para o aniversario.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ola ma! estou na túa casa, ti estás duchándote no baño... qé tonterías hacemos diosmío...
lu

sara jess dijo...

parva, pensamos en ti moito, ghuapa.

Danny Raatzke dijo...

:)